Кошик
4205 відгуків
+380 (99) 121-33-16
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Обов'язково відкривайте зовнішнє картонне паковання тендітних товарів, щоб не пропустити виявлення прихованих пошкоджень. Особливо уважно перевіряйте стан товару, що має пом'яту або подряпане паковання. Якщо у вас немає бажання або часу, щоб розкрити та перевірити кожне паковання — ризики можливих механічних пошкоджень лягають повністю на вас. Ваше замовлення страхується на 100% його вартості. До моменту прийняття замовлення вами від служби доставки відповідальність за його цілісність і зберігання несе служба доставки «Нова пошта». Якщо ви виявили пошкодження — зробіть світлини паковання та пошкодження товарів, вимагайте в представника компанії «Нова пошта» (оператора відділення) складання відповідного акту (Акт приймання-передавання), де вкажіть тип пошкодження і відмовляйтеся от посылки. Претензії щодо пошкоджень товару, якщо він уже був прийнятий вами від служби доставки, без складання Акту приймання-передавання або повідомлення наших менеджерів до моменту приймання товарів — не приймаються. Не прибирайте та не залишайте у себе пошкоджений товар — це може послугувати причиною відмови в компенсації. Важливо! Якщо з будь-яких причин вам не вдається розв'язати питання пошкодженого товару з Новою поштою — відмовляйтеся від товару та повідомте нашим менеджерам. Телефонний номер Вайбера Email (belovddd333@gmail.com ) Ми не можемо прийняти претензії щодо пошкодження товару, якщо він уже був прийнятий вами в службі доставки «Нова пошта». Без процедури огляду ви ризикуєте не помітити можливі механічні пошкодження. ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте товар у відділенні Нової пошти! НАПОМИНАЕМ! Інтернет-магазин bestprices не може прийняти претензії щодо пошкодженого товару, якщо ви йогоометри з Нової пошти. До повернення й обміну підлягають усі групи товарів належної якості. Повернути, або обміняти товар можна упродовж 14 днів від дня купівлі.  Товари неналежної якості поверненню-обміну не підлягають!  Повернути можна тільки невикористані товари зі збереженим пакованням. Ми не можемо гарантувати цілісність товару в процесі транспортування, у разі пошкодження або дисфункцій, під час транспортування товар набуває статус непотрібної якості, такий товар не перевірений у відділенні транспортної компанії поверненню або обміну не підлягає! Оплата послуг із доставляння повернення товару повністю лежить на покупців.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner